Salam Sibiu ediţie de colecţie – cu vin roşu!

Bucureşti, 29 martie: Agricola Bacău revine în atenţia cunoscătorilor şi provoacă cei mai pretenţioşi «exploratori de gusturi» prin lansarea unui nou produs unic, inovator, in segmentul de vârf al salamurilor crud-uscate: Salamul de Sibiu Ediţie de Colecţie – cu vin roşu. Acestă delicatesă este o nouă premieră pentru piaţa românească şi a fost special creată pentru momentele deosebite, precum Sărbătorile de Paşte şi Crăciun.

Salamul de Sibiu Ediţie de Colecţie – cu vin roşu în compoziţie este un produs de excepţie ieşit din mâna creatorilor de poftă de la Agricola Bacău, care propun cunoscătorilor o experienţă cu totul inedită. Savoarea produsului numărul 1 în vânzări în România este acum împlinită de aroma şi gustul înconfundabil al vinului roşu românesc. Sortimentul este produs în ediţie limitată, asemenea predecesorilor săi de succes din anii trecuţi, Salamul de Sibiu – coniac şi Salamul de Sibiu – cu şampanie şi se va comercializa în perioada Sărbătorilor în marile reţele de magazine din retailul modern, precum şi în reţeaua de magazine Agricola Bacău.
Aceştia pot achiziţiona Salamul de Sibiu Ediţie de Colecţie – cu vin roşu calibrat, în varianta de 470 grame, ambalat în aceeaşi cutie elegantă de colecţie pe care apare, sugestiv, un strugure roşu.

De la începutul anului, Salbac a înregistrat o creştere de 12% a vânzărilor la Salamul de Sibiu, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. În 2011, valoarea vânzărilor Salbac a crescut cu 10%, fiind mai semnificativă la gama de salamuri crud-uscate (23% în valoare şi 16% in volum).
„Ne bucură să anunţăm această nouă lansare, mai ales că Agricola Bacău şi-a obişnuit consumatorii, chiar şi pe cei mai pretenţioşi dintre ei, cu astfel de surprize plăcute. Suntem adepţii inovaţiei care are cu atât mai multă căutare în contextul în care respectăm cu stricteţe calitatea produselor şi valorile tradiţionale. Dorim, în acelaşi timp, să ne cultivăm consumatorii, în special segmentul mai tânăr al acestora, care în afară de gustul întâlnit în copilărie, la masa la care îi răsfăţau părinţii lor, caută gusturi noi, preţioase, pline de semnificaţii aparte. Salamul de Sibiu Ediţie de Colecţie cu vin roşu, românesc împlineşte – spunem noi – gustul unic al Salamului de Sibiu Agricola Bacău cu cele mai profunde aspiraţii. Astfel, ne aşteptăm ca în perioada Paştelui mii de români să se bucure de gustul rafinat al acestui sortiment” a declarat Angelica Şmil , directorul companiei Salbac SA, firmă din cadrul grupului Agricola Bacău.

*********

Despre Salbac SA Bacău

Salbac este compania parte a Grupului de firme Agricola Bacău care deţine două fabrici specializate şi moderne, una de producere a salamurilor crude uscate şi una pentru mezeluri şi specialităţi fierte afumate

În mai -iunie 2011, Salamul de Sibiu Agricola Bacău a atins o cotă de piaţă de 45% din punct de vedere valoric (42% în volum) în total segment Salam de Sibiu comercializat în România (potrivit MEMRB Romania). Astfel, acesta îşi consolidează poziţia de lider în total segment Salam Sibiu comercializat pe piaţa din România .

*********
Despre Agricola Bacău

Agricola Bacău este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie.

Agricola Bacău este caracterizată în primul rând prin diversitate , fiind singurul furnizor din România care oferă pieţei interne cele mai multe categorii de produse:
• carne de pui refrigerată şi congelată, în carcasă sau în piese tranşate, ambalată în atmosferă
controlată (sistem BDF), tăviţă cu folie stretch sau pungă personalizată;
• preparate şi specialităţi din carne fierte afumate
• salamuri crud-uscate
• semipreparate şi produse tip ready meal din carne şi vegetale
• ouă şi praf de ouă

Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola Bacău este acela de inovator, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor:
Agricola Bacău este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă.
Agricola Bacău este şi primul brand de carne de pui care şi-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populaţiei în carnea de pui autohtonă şi sensibilizând autorităţile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele.
În anul 2007, continuând inovaţiile în domeniul produselor proaspete şi sigure, Agricola Bacău a lansat prima linie de ambalare în atmosferă controlată ( sistem BDF ) din România.
Anul trecut, Agricola Bacău a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist , ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare – un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor.
În aprilie 2010, Puiul Antistres , comercializat în «tăviţa minune», unică în România, în care se şi găteşte, a reprezentat soluţia Agricola Bacău pentru gospodinele cu mai puţin timp liber.
În iulie 2010, Agricola Bacău a lansat Puiul Fericit , crescut în ferme mici, hrănit după o reţetă cu 80% porumb şi scos în aer liber, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte.