Puiul Fericit a adus 1 milion de euro, la o medie a vânzărilor lunare de 15 tone

Bacău, 14 septembrie 2012 – Puiul Fericit de la Agricola Bacău, produs premium lansat în premieră pe piaţa locală în 2010, a reuşit să se impună în preferinţele consumatorilor care caută savoarea şi gustul cărnii de altădată. La doi ani de la lansare, Puiul Fericit înregistrează vânzări medii lunare de 15 tone. În total, de la lansarea din iulie 2010, valoarea vânzărilor de Pui Fericit este de peste 1.000.000 de euro.

Pui-fericit

„Puiul Fericit este un produs de nişă, premium, care s-a impus şi şi-a câştigat repede clienţii prin calitatea deosebită, menţinându-se la un nivel constant din punct de vedere al vânzărilor. Dacă am face o statistică a vânzărilor, am putea afirma că în doi ani de zile, peste 2 milioane de români au savurat gustul puiului crescut ca la curte – hrănit cu 80% porumb . Pentru noi, performanţa este cu atât mai notabilă, cu cât piaţa cărnii de pasăre a avut în ultimii ani un trend de scădere, iar anul acesta se observă o tendință de stabilizare a acesteia, context în care vânzările Agricola au un trend crescător”, a declarat Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău.
Cumulat, în primele 8 luni ale anului 2012, Agricola Bacău a vândut 21.838 tone carne pui, faţă de 20.744 tone în primele 8 luni ale anului 2011 (+5,2%) și a înregistrat o creștere valorică a vânzărilor de 13,5%.

„În ultimii doi ani am asistat la mai multe tendinţe de modificare ale obiceiurilor de consum ale românilor determinate în special de scăderea puterii de cumpărare şi nesiguranţa zilei de mâine. Agricola Bacău a urmărit îndeaproape aceste modificări de comportament de consum şi şi-a adaptat din timp şi gradual strategia de dezvoltare la noile realităţi. Am crescut în 2010 volumele de carne de pasăre comercializate cu 27%, în 2011 cu 20%, iar anul acesta apreciem o creștere de 10%. Oferim clienţilor un portofoliu variat de produse, optimizat din punct de vedere al costurilor, la o calitate garantată. Iar acest lucru se reflectă în evoluţia vânzărilor”, a precizat Grigore Horoi, preşedintele Agricola Bacău.

Fermele în care este crescut „Puiul Fericit” au dimensiuni reduse, sunt situate într-o zonă izolată, cu vegetaţie bogată, de pădure, respectă tiparul adăposturilor tradiţionale în care puii au o densitate la sol foarte mică. „Puiul Fericit” este hrănit timp de 70 de zile după o reţetă în care porumbul reprezintă 80%, proces ce asigură o calitate deosebită a cărnii, asemnea păsărilor crescute la curte.

Pentru detalii:
Cristian Călin – Corporate PR Manager, pr@www.agricola.ro, 0743 108 459
Alexandra Ion – Communication Manager, alexandra.ion@r-g.ro, 0755.12.12.04

**********

Despre Agricola Bacău

Agricola Bacău este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie.

În 2010, Agricola Bacău deţine 14% din piaţa cărnii de pui, este lider cu 19% din piaţa de semipreparate şi produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola Bacău este lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în România cu 45% cotă de piaţă valorică în mai 2011.

Agricola Bacău este caracterizată în primul rând prin diversitate şi prospeţine, fiind singurul furnizor din România care oferă pieţei interne cele mai multe categorii de produse:

• carne de pui refrigerată
• preparate şi specialităţi din carne fierte afumate
• salamuri crude uscate
• semipreparate şi produse tip ready meal din carne şi vegetale
• ouă şi praf de ouă
Din Grupul Agricola Bacău fac parte: Agricola Internaţional SA, Salbac, SA, Europrod SA, Avicola Lumina- Constanţa SA, Aicbac SA, Comcereal SA, Suinprod Siret SA, Agricontruct SA, G.A. Nutriție Animala SA

Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola Bacău este acela de inovator, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor:
Agricola Bacău este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă.
Agricola Bacău este şi primul brand de carne de pui care şi-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populaţiei în carnea de pui autohtonă şi sensibilizând autorităţile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele.

În 2009, Agricola Bacău a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist, ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare – un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor.

În aprilie 2010, Puiul Antistres, comercializat în «tăviţa minune», unică în România, în care se şi găteşte, a reprezentat soluţia Agricola Bacău pentru gospodinele cu mai puţin timp liber.

În iulie 2010, Agricola Bacău a lansat Puiul Fericit, crescut în ferme mici, hrănit după o reţetă cu 80% porumb, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte.

Agricola Bacău este şi primul producător de carne din România care, tot anul trecut,  a lansat o platformă on-line – www.creatordepofta.ro, dedicată informării consumatorilor în ceea ce priveşte o alimentaţie sănătoasă şi gustoasă, completată de inedit: puiul de la Agricola Bacău a plecat într-o călătorie în lume, unde va descoperi arome şi reţete noi pentru toţi cei care iubesc gustul cărnii de pasăre. Astfel, patru reprezentanţi ai on-line-ului românesc, Bobby Voicu, Adrian Hădean, Cristian China şi Dan Silviu Boerescu, oferă gurmanzilor reţete de pui din întreaga lume.