Produse

 

În cultura română, a găti pentru ceilalți înseamnă mai mult decât mâncare – este o formă de manifestare a afecțiunii, a generozității și a ospitalității noastre proverbiale. Iar când se adună familia în jurul mesei îmbelșugate este un moment de liniște, bucurie și un prilej de comunicare.

Românii gătesc, însă, din ce în ce mai rar și mesele luate împreună cu toată familia au loc aproape numai de sărbători – stilul de viață modern înseamnă alimentație dezechilibrată, mese la fast food și mâncat pe fugă, pe strada, în mașină sau în fața televizorului.

Apropierea și comunicarea dintre oameni scapă și ele printre degete, pe măsură ce ne întâlnim din ce în ce mai rar la masă.

Poziționându-se în piață ca fiind ‘’suporterul mâncării gătite în stilul tău’’, AGRICOLA promite să readucă familiile de români în jurul meselor bogate și sănătoase. Noua imagine AGRICOLA a demarat în 2020 și este dezvoltată pe baza unui concept creativ sub sloganul ’’Cine mănâncă împreună rămâne împreună’’.

Conform unui studiu national iSense Solutions, când românii servesc masa în familie se simt împliniți (73%), fericiți (72%), încrezători (61%), liniștiți (58%). Pe de cealaltă parte, când românii servesc masa singuri, se simt grăbiți (59%), neliniștiți (32%), stresați (28%), tensionați (26%). Poate cel mai important rezultat al studiului este faptul că 83% dintre români consideră că mesele în familie sunt importante, iar printre cele mai des menționate beneficii ale acestora se numără: îmbunătățirea comunicării între membrii familiei (94%), reprezintă o oportunitate de a petrece timpul cu familia (94%), oferă un sentiment de siguranță și unitate 91%.

 Agricola promoveaza importanța meselor din familie, ca fiind nucleul care aduce familia împreună și cel care transformă prietenii în familie. Pe parcul unei vieți avem parte de mii de prânzuri în familie, și tot atâtea mese alături de cei dragi.