Fiecare masă are povestea ei, în cea mai nouă campanie AGRICOLA

Fiecare masă are povestea ei, în cea mai nouă campanie AGRICOLA

Masa este unul dintre cei mai atenţi martori ai evenimentelor din viaţa noastră. Fie că este masa de bucătărie, de living sau terasă, masa este asemenea unei cărţi de poveşti: ea păstrează toate întâmplările şi momentele cărora le-a fost scenă. AGRICOLA relatează, în cea mai recentă campanie de imagine, trei astfel de poveşti, dintre care una poate fi chiar a ta.

Noua campanie “Pentru mese de poveste” se va desfăşura pe parcursul întregului an şi vizează categoriile de produse ale companiilor din Grupul AGRICOLA: carne de pasăre (Agricola Internaţional SA), salamuri crud uscate (SALBAC SA) şi semipreparate şi produse tip ready-meals (EUROPROD SA).

Campania include trei spoturi TV care au în centru poveşti emoţionante şi poveşti amuzante, poveşti despre importanţa coeziunii familiei şi prietenilor în jurul mesei, valoare tradiţională şi în acelaşi timp contemporană. Aceste poveşti vor fi regăsite de consumatori şi prin intermediul POSM-urilor, noului site AGRICOLA, paginii de Facebook Creator de Poftă, dar şi prin diverse activări şi surprize în magazine.

Campania este dezvoltată alături de agenţiile WOPA (creaţie), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) şi Rogalski Damaschin PR (PR şi social media).