AGRICOLA te invită la Storybook Prizes

AGRICOLA continuă, începând cu 8 februarie 2016, Campania integrată de comunicare Mese de Poveste, demarată anul trecut, dedicată celor 3 linii  de produse (carne de pasăre, mezeluri crud uscate și produse ready meals), cu focus pe produsele noastre diferențiatoare.

Timp de 6 săptămâni AGRICOLA va fi on air, pe un mix de 14 stații TV din Romania – deci în casele romanilor – cu Puiul Fericit, Puiul Fermierului și Salamul de Sibiu.

Începând cu 8 februarie și până în 20 martie se derulează pe micile ecrane primul flight al campanei de imagine pentru carnea de pui AGRICOLA, cu focus din a doua săptămână pe Puiul Fericit și Puiul Fermierului, demers care vine să consolideze în percepția oamenilor mesajele Campaniei integrate ‘’Mese de poveste’’.

Tot din 8 februarie intră în prim-plan și Salamul de Sibiu, printr-o campanie de imagine de 4 săptămâni, derulată pe 13 stații TV, având canal trăgător postul PRO TV.

În perioada 1 martie – 10 aprilie e rândul produselor ready-meal diferențiatoare: Nuggets și Strips din piept de pui fără E-uri să intre într-o campanie de generare de notorietate acestor produse unice pe piața internă. La acestea se vor alătura în premieră produsele vegetale; Fantezie cu legume, Șnițel vegetal și Falafel

Campania ‘’Mese de poveste‘’ se deruleaza și în pagina noastra de facebook – creatordepoftă , și beneficiază, de asemenea, de promovare digitală și in store.