AGRICOLA relansează Puiul Fericit, într-o nouă formulă, validată internaţional

Bucureşti, 27 martie 2014:

AGRICOLA, unul dintre cei mai importanţi producători de carne de pasăre din România, anunţă relansarea pe piaţa locală, începând cu luna martie, a unuia dintre cele mai de succes produse ale companiei: Puiul Fericit, creat special pentru consumatorii avizaţi care doresc să redescopere gustul autentic al puiului de altădată, crescut tradiţional.

Pui-fericit-fara-Bizerba

Noua formulă, unică în România, validată prin sistemul internaţional de certificare GC-MARK, presupune că puii trebuie să fie crescuţi minim 56 de zile, că sunt hrăniţi cu cereale şi că trăiesc în ferme mici, cu densitate redusă, specifică unui astfel de produs. Puiul este validat pentru creştere lentă, astfel încât atât dezvoltarea acestuia cât şi alimentaţia contribuie la crearea unui produs ce aduce aminte consumatorilor de gustul puiului rustic.
„LA AGRICOLA am vrut întotdeauna să oferim consumatorului român produse care să corespundă tendinţelor psiho-sociale şi economice prezente. Puiul Fericit este răspunsul nostru către nevoia românilor de a reveni la gusturi şi la obiceiuri tradiţionale, autentice. Această nouă variantă a produsului garantează, prin sistemul de certificare internaţional, că Puiul Fericit este un produs de calitate, premium şi conform  cu cele mai riguroase standarde internaţionale existente” a declarat Grigore Horoi, Preşedinte Grupul de companii AGRICOLA.

„Noul Pui Fericit este este crescut într-un amplasament cu dimensiuni adecvate pentru creștere la densități mici, cu adaptarea regulilor de biosecuritate unei perioade semnificativ mai lungi de creștere. Produsul corespunde unei cereri reale din partea consumatorului – de a reveni la alimentaţia tradiţională: are o culoare gălbuie, plăcută, carnea are o consistență sporită, maturată, iar gustul este garantat de cunoscători. Puiul Fericit este disponibil și într-o variantă special personalizată pentru lanţul de supermarketuri Auchan, sub denumirea de Puiul Fermierului, ca urmare a unui proiect customizat dezvoltat cu acest important client al nostru”, a declarat Tatiana Cimpoeşu, Vice-Preşedinte AGRICOLA.

„Avem încredere că piaţa este, în acest moment, suficient de matură şi de pregătită pentru noile variante ale produsului, în aşa fel încât estimăm că vom ajunge la vânzări lunare de aproximativ 50 de tone din ambele variante” a continuat aceasta.

Certificarea GC-Mark presupune că produsul este validat conform celor mai înalte norme şi criterii de calitate la nivel internaţional. Pentru Puiul Fericit, acest certificat a fost adaptat conform specificaţiilor produsului, astfel încât sistemul garantează că produsul corespunde revendicărilor de pe etichetă.

Puiul Fericit va fi disponibil la nivel naţional, în lanţuri de hypermarketuri precum Kaufland, Auchan, Cora, Carrefour, Penny ș.a.