Fiecare masă are povestea ei, în cea mai nouă campanie AGRICOLA

Bucureşti, 18 martie 2015: Masa este unul dintre cei mai atenţi martori ai evenimentelor din viaţa noastră. Fie că este masa de bucătărie, de living sau terasă, masa este asemenea unei cărţi de poveşti: ea păstrează toate întâmplările şi momentele cărora le-a fost scenă. AGRICOLA relatează, în cea mai recentă campanie de imagine, trei astfel de poveşti, dintre care una poate fi chiar a ta.

POSM wobbler Pui Agricola                       POSM wobbler Crud Uscate Agricola                         POSM wobbler Semipreparate Agricola

“Demarăm una dintre cele mai ample campanii de până acum, prin intermediul căreia ne dorim să amplificăm calitatea deja consacrată a produselor noastre, aducându-le în prim plan într-o altă lumină, cea a emoţiilor vieţii fiecăruia dintre noi. Am avut alături în această campanie pe unul dintre cei mai apreciaţi regizori în domeniul culinar, Manfredo Leteo, care a surprins tradiţionalul familiilor şi momente speciale în compania celor dragi, dar şi concretul de fiecare zi din vieţile fiecăruia dintre noi”, a declarat Carmen Gavrilescu, Marketing Manager AGRICOLA Bacău.

Noua campanie “Pentru mese de poveste” se va desfăşura pe parcursul întregului an şi vizează categoriile de produse ale companiilor din Grupul AGRICOLA: carne de pasăre (Agricola Internaţional SA), salamuri crud uscate (SALBAC SA) şi semipreparate şi produse tip ready-meals (EUROPROD SA).

“Alături de indicatorii de performanţă pe care îi vizăm pentru acest an, continuăm investiţiile masive în diferenţierea şi consolidarea brandului AGRICOLA pe piaţa autohtonă. Sunt sigur că această campanie va face apel atât la latura emoţională a consumatorilor fideli ai produselor AGRICOLA, întrucât descrie poveşti fireşti şi totodată preţioase din viaţă, dar în acelaşi timp va fi şi un suport informativ util pentru clienţi, prin relansarea site-ului nostru, unde sunt disponibile informaţii variate despre toate produsele noastre, inclusiv valorile nutriţionale ale acestora”, a declarat Grigore Horoi, preşedintele AGRICOLA Bacău.

Campania include trei spoturi TV care au în centru poveşti emoţionante şi poveşti amuzante, poveşti despre importanţa coeziunii familiei şi prietenilor în jurul mesei, valoare tradiţională şi în acelaşi timp contemporană. Aceste poveşti vor fi regăsite de consumatori şi prin intermediul POSM-urilor, noului site AGRICOLA, paginii de Facebook Creator de Poftă, dar şi prin diverse activări şi surprize în magazine.

Campania este dezvoltată alături de agenţiile WOPA (creaţie), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) şi Rogalski Damaschin PR (PR şi social media).