AGRICOLA vă invită la Premii de poveste

Bucureşti, 16 septembrie 2015: Grupul de firme AGRICOLA reia începând cu jumătatea lunii septembrie campania integrată de comunicare ‘’Mese de poveste’’ demarată în primăvara acestui an.

Timp de 10 săptămâni AGRICOLA va fi on air, pe 15 statii TV cu Puiul Fericit , Salamul Mozaic și, respectiv, Nuggets și Strips din piept de pui fără E -uri.

Începând cu 14 septembrie sunt în prim-plan Puiul Fericit și Puiul Fermierului, care vin să consolideze în percepția oamenilor mesajele campaniei integrate ‘’Mese de poveste’’ și care îi recompensează pe consumatorii fideli cu ‘’Premii de poveste’’ – un concurs derulat în pagina de Facebook – Creatordepoftă, printr-o aplicație dedicată acestuia.

Sunt puse la bătaie 352 de premii care se acordă săptămânal – farfurii de colecție și ustensile de bucătărie, precum și cele 3 vouchere în valoare de 2.000 lei fiecare, cu care cei norocoși vor putea să-și achiziționeze obiecte pentru bucătărie din magazinele Dedeman.

Din 21 septembrie intră în prim-plan și Salamul Uscat Mozaic, printr-o campanie tactică ce urmărește creșterea vânzărilor de salamuri crud-uscate, după ce vedeta primei părți a anului a fost Salamul de Sibiu AGRICOLA, liderul pieței în acest segment.

În perioada 28 septembrie – 15 noiembrie e rândul produselor ready-meal diferențiatoare Nuggets și Strips din piept de pui fără E-uri să intre într-o campanie de generare de notorietate acestor produse unice pe piața internă.

afis-A1_stripsHanger_Mozaic_48x90 cm-01

vitrina_Panou_100x60-cm

 

AGRICOLA reia astfel poveștile despre importanța coeziunii familiei și prietenilor în jurul mesei. Pentru că mesele sunt întotdeauna de poveste alături de persoanele dragi.

Compania a lansat și aplicatia “Mese de poveste” în magazinele virtuale Apple și Google, pentru mai multă interacțiune cu consumatorii săi, fiind primul brand din categorie care accesează acest teritoriu (https://www.agricola.ro/apps/).

De asemenea, producătorul a încheiat un parteneriat cu bucataras.ro, unde rulează o campanie de promovare prin intermediul bannerelor și editorialelor cu rețete ce conțin produse AGRICOLA.

Campania este dezvoltată alături de agențiile WOPA (creație), COGEP (media), Advanced Ideas (digital) și Rogalski Damaschin (PR și social media). Spoturile TV pot fi urmărite pe canalul YouTube dedicat.

Grupul de firme AGRICOLA a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 3,4% după primele 6 luni ale acestui an față de perioada similară a anului trecut, ajungând la 306,766 milioane lei.

Vânzările de carne de pui au crescut cu 6,8% în volum (19.043 tone), comparativ cu perioada similară din 2014, iar în valoare cu 5,2 procente, în contextul unei scăderi a preţului mediu al pieţei la carnea de pasăre, tendință manifestată atât în piața internă cât și pe piața europeană.

Vânzările la categoria salamuri crud-uscate realizate în primele 6 luni ale anului au înregistrat o creștere de 17%, iar vânzările de semipreparate și produse ready-meals o creștere de 7 procente.

Pentru detalii:

Cristian Călin – Corporate PR Manager, pr@agricola.ro, 0743 108 459

 

Despre Agricola

Agricola este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie, care în septembrie 2014 a împlint 22 de ani de la înfiinţare.

În 2014, Agricola deţine 16% din piaţa cărnii de pui, este lider cu 19% din piaţa de semipreparate şi produse de tip ready-meal, iar Salamul de Sibiu Agricola este lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în România cu 50% cotă de piaţă, medie, în valoare (Nielsen, 2014).

Agricola este caracterizată în primul rând prin diversitate şi prospeţine, fiind singurul furnizor din România care oferă pieţei interne cele mai multe categorii de produse:

  • carne de pui refrigerată
  • preparate şi specialităţi din carne fierte afumate
  • salamuri crude uscate
  • semipreparate şi produse tip ready meal din carne şi vegetale
  • ouă şi praf de ouă

Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola este acela de inovator, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor:
Agricola este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă.

Agricola este şi primul brand de carne de pui care şi-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populaţiei în carnea de pui autohtonă şi sensibilizând autorităţile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele.

În anul 2007, continuând inovaţiile în domeniul produselor proaspete şi sigure, Agricola a lansat prima linie de ambalare în atmosferă controlată (sistem BDF) din  România.
În 2009, Agricola a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist, ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare – un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor.

În aprilie 2010, Puiul Antistres, comercializat în «tăviţa minune», unică în România, în care se şi găteşte, a reprezentat soluţia Agricola pentru gospodinele cu mai puţin timp liber.
În iulie 2010, Agricola a lansat Puiul Fericit, crescut minim 56 de zile în ferme mici, hrănit cu cereale şi scos în aer liber, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte.