AGRICOLA lanseză Bunătaţi pentru grătar fără grăsimi

Mititei-carne-puiBucureşti, 30 aprilie 2014

Europrod, companie a Grupului AGRICOLA lansează, cu ocazia vacanţei de 1 Mai, o nouă gamă de produse refrigerate din carne de pui, unică pe piața locală, special creată pentru ieșirile în natură și nu numai. Dezvoltată în urma unei investiţii de aproximativ 30.000 de euro, noua gamă, denumită Bunătați pentru grătar, oferă celor care doresc să mănânce produse cu conținut scăzut de colesterol o soluţie rapidă pentru organizarea unui grătar la iarba verde.

„Strategia Agricola Bacău pentru anul în curs vizează împrospătarea portofoliului de produse în acord cu necesităţile reale ale consumatorului. Bunătați pentru grătar este o gamă nouă, special creată pentru petrecerea timpului liber în anotimpul cald, disponibilă în trei sortimente distincte, cel mai des preferate de consumatori – Frigărui asortate de pui (300g), Mititei de pui (250g) și Cârnați de pui (250g) – toate gata de pus pe grătar. Cele trei produse constituie o nișă de consum: sunt unice în acest moment pe piață, deoarece sunt obținute exclusiv din pulpă de pui selecționată, fără a conține altfel de grăsimi, prin urmare sunt recomandate atât celor ce doresc să mănânce mai dietetic cât și copiilor”, a declarat Lucica Benedic, director general Europrod.

Noua gamă de produse pentru grătar este disponibilă deocamdată în Auchan, Carrefour și magazinele AGRICOLA, iar de săptămâna viitoare și la Metro. Pentru Lidl Frigăruile de pui AGRICOLA se ambalează sub marca retailerului.

„Această vară se anunţă una caniculară, astfel că tot mai mulţi români vor alege să iasă în natură, împreună cu familia sau prietenii. Ne aşteptăm ca gama sezonieră Bunătăți pentru grătar să ne aducă un plus în vânzări de până la 15% în acest sezon”, a precizat  Sorana Ciutacu, director național vanzări Europrod.

În primul trimestru din 2014, categoria semipreparate şi produse pre-gătite din carne, obţinute la fabrica Europrod, a  înregistrat o creştere în volum a vânzărilor cu 15 % şi o creştere valorică de 18%. Exporturile din această perioadă s-au dublat față de anul trecut (Franța, Marea Britanie, Spania, Norvegia).

Anul trecut, compania Europrod Bacău şi-a menţinut o cotă de piaţă de 19% şi poziția de lider pe categoria produselor semipreparate şi de tip ready-meal. Vânzările în 2013 au totalizat 24,5 de milioane lei, în creștere cu 6% față de 2012, iar pentru anul în curs compania își propune o creștere totală a cifrei de afaceri de 7%, în contextul în care mizează și pe o creștere în continuare a volumului exporturilor, care anul trecut au reprezentat 12% din totalul vânzărilor.

Europrod este certificată BRC (British Retail Consortium), recunoscut de toţi specialiştii în domeniu drept cel mai complex şi exigent standard privind siguranţa alimentară din toată Europa, impus de retailerii din Regatul Unit și absolut necesar unei companii pentru a putea exporta pe acea piață.