Campanii media ale grupului Agricola

23 feb 2016

AGRICOLA te invita la Storybook Prizes

AGRICOLA continuă, începând cu 8 februarie 2016, Campania integrată de comunicare Mese de Poveste, demarată anul trecut, dedicată celor 3 linii  de produse (carne de pasare, mezeluri crud uscate și produse ready meals), cu focus pe produsele noastre diferențiatoare. Timp de 6 săptămâni AGRICOLA va fi on air, pe un mix de 14 statii TV […]

citește mai mult
18 mar 2015

Fiecare masă are povestea ei, în cea mai nouă campanie AGRICOLA

Masa este unul dintre cei mai atenţi martori ai evenimentelor din viaţa noastră. Fie că este masa de bucătărie, de living sau terasă, masa este asemenea unei cărţi de poveşti: ea păstrează toate întâmplările şi momentele cărora le-a fost scenă. AGRICOLA relatează, în cea mai recentă campanie de imagine, trei astfel de poveşti, dintre care […]

citește mai mult
09 sep 2010

Agricola Bacău relansează crenvurştii din carne proaspătă. Foarte proaspătă!

Bucureşti, 9 septembrie 2010 – Agricola Bacău relansează în această toamna cele 3 sortimente de crenvurşti fabricate la Salbac SA – companie din cadrul Grupului de firme care deţine o fabrică de preparate din carne fierte – afumate şi o fabrică ultramodernă specializată în salamuri crude uscate. Cele 3 noi sortimente, Crenvurşti din Piept de […]

citește mai mult
05 iul 2010

Agricola Bacău lansează «Puiul Fericit» hrănit că la curte şi scos la aer

5 iulie 2010 – Agricola Bacău îşi îmbogăţeşte portofoliul de produse cu o altă inovaţie: „Puiul Fericit”, creat special pentru cei care vor să-şi aducă aminte de gustul, savoarea, consistenţa şi chiar culoarea puiului de altădată, crescut că la curte. Hrănit ca la curte, cu 80% porumb şi scos la iarbă verde, Puiul Fericit este […]

citește mai mult
14 apr 2010

Agricola Bacău lansează Puiul Antistress

Bacău, 14 aprilie 2010 – Agricola Bacău lansează în premieră un nou produs unic pentru piaţă românească de carne de pui- Puiul Antistres – comercializat într-o formulă inovatoare de ambalare: gata igienizat şi aşezat chiar în tăviţă „minune” în care se şi găteşte. „După lansarea cu succes a Puiului Familist, Agricola Bacău a identificat o […]

citește mai mult
21 aug 2009

Agricola Bacău lansează un produs inovator pe piaţa românească de carne de pui: Puiul familist – cu 2 pulpe pentru copii şi 2 pentru părinţi

Bacău, 21 august 2009 – Agricola Bacău lansează în premieră o formulă inedită de prezentare a unui produs pe piaţă românească de carne de pui, incluzând într-un singur pachet un pui cu patru pulpe. Puiul familist este rezultatul îmbinării experienţei şi tradiţiei cu inovaţia specialiştilor Agricola Bacău în scopul realizării de noi reţete şi forme […]

citește mai mult
27 sep 2006

Agricola Bacău lansează Sav’Or

Cu îndrăzneala caracteristică, Agricola Bacău a lansat, în septembrie 2006, brandul Sav’Or şi gama de produse pre-gătite din carne şi vegetale. Agricola Bacău a deschis astfel o nouă categorie pe piaţa românească, Sav’Or fiind prima marca autohtonă de produse pre-gătite. Gama Sav’Or se adresează unui nou tip de public, cu un stil de viaţă modern. […]

citește mai mult
27 mar 2006

BIOSECURIZAT – de la Agricola Bacău

În plină criză a gripei aviare, care a bulversat piaţă cărnii de pasăre şi a creat o psihoză emoţională în rândul consumatorilor, compania nostră a lansat în 2006 campania Biosecurizat – de la Agricola Bacău, un demers de responsabilitate socială, de informare a consumatorilor din România privind măsurile de biosecuritate şi siguranţă alimentară aplicate pentru […]

citește mai mult
27 sep 2005

Sigur pe gustul tău

Campania de imagine dezvoltată sub conceptul mărcii – Sigur pe gustul tău – lansată în 2005 a constituit o parte din strategia de consolidare a brandului Agricola Bacău în direcţia menţinerii şi consolidării poziţiei de lider pe piaţa românească de carne de pui.

citește mai mult