Agricola Bacău a primit Trofeul Superbrands 2011

București, 27 aprilie 2012: Brandul Agricola Bacău a primit distincția de Superbrand aseara, 26 aprilie, în cadrul Superbrands Tribute Eventb & Trophy Awards 2011, organizat de Superbrands Romania la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Agricola Bacău este unul dintre brandurile percepute de consumatori ca fiind de calitate, distincteși care are o reputație dintre cele mai bune.

„Agricola chiar merită să fie un «Superbrand». E o recunoaștere a muncii oamenilor de aici care trudesc în fiecare zi, care în acela și timp pun pasiune în ceea ce fac si – de ce nu? – adaugă un strop de fericire pe care îl dedică oamenilor la care ajung produsele noastre. Iar aceștia, dovadă distincția primită, validează reputația, notorietatea Agricola”, declară Carmen Gavrilescu, Marketing Manager Agricola Bacău.

„Se spune că pe o bancă din Central Park din New York un necunoscut a zgâriat cuvintele: «Astăzi este prima zi din restul vieții tale». Dată fiind revelația pe care o provoacă aceste cuvinte, autoritățile au avut grijă să le conserve. Eu cred că brandul Agricola înseamnă prospețimea oamenilor care pun suflet în el la fel ca în prima zi și satisfacția noului ca început a tuturor lucrurilor”, declară Cristian Călin, Corporate PR Manager.

Povestea „Superbrands” începe cu o emisiune de radio pe GLR ( actual BBC Radio Londra ), creată cu scopul de a oferi consumatorilor o imagine a brandurilor care au influențat în cea mai mare măsură vieţile lor . După acest spectacol de mare succes , Superbrands Ltd. a fost fondată în 1995 cu misiunea de a identifica și promova brandurile excepţionale, de succes . După această primă ediţie , Superbrands și-a consolidat autoritatea în Marea Britanie cu două programe succesive , în 1996 şi 1997 , înainte de a extinde operaţiunile la nivel internaţional. 15 ani mai târziu , organizaţia Superbrands a crescut extensiv , derulează programe de pe patru continente , onorând reputaţia extraordinară şi poveştile referitoare la construția brandurilor de succes de pe pieţele cheie din 88 de ţări din întreaga lume.

În inima tuturor programelor Superbrands se află un consiliu independent şi voluntar de experţi din mediul de afaceri şi profesionişti din mass-media . Rolul-cheie al Consiliului este de a întocmi o listă scurtă de branduri din domenii de activitate relevante, după metodologia specifică Superbrands. Numai mărcile care sunt extrem de apreciate de către Consiliu şi sunt validate prin cercetare de piaţă sunt eligibile pentru statutul de Superbrand şi sunt invitate să se alăture programului şi să prezinte povestea lor de succes în Cărţile Superbrands.

Definiția unui Superbrand, potrivit creatorilor acestui program se referă la acel brand care are cel mai bun renume în domeniul său și care transmite clienților săi avantaje semnificative emoționale și / sau raționate, recunoscute de aceștia conștient sau subconștient. Criteriile luate în considerare atunci când se evaluează un brand sunt : reputaţia, calitatea , încrederea, distincţia , în conformitate cu metodologia Superbrands. În urma evaluării Consiliului , brandurile cu cel mai mic scor sunt eliminate din competiție şi aproximativ 60% din cele mai cunoscute branduri fac obiectul unor cercetări de piață derulate cu partenerul Nielsen Romania. Brandurile mari care obţin dreptul de a primi statutul de Superbrand sunt invitate să se alăture programului.

Pentru detalii:
Cristian Călin – Corporate PR Manager , pr@www.agricola.ro , 0743 108 459
Alexandra Ion – Communication Manager , alexandra.ion @r-g.ro , 0755.12.12.04

**********

Despre Agricola Bacău

Agricola Bacău este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie.

În 2010, Agricola Bacău deţine 14% din piaţa cărnii de pui , este l ider cu 19% din piaţa de semipreparate şi produse de tip ready-meal , iar Salamul de Sibiu Agricola Bacău este lider în total segment Salam de Sibiu comercializat în România cu 45% cotă de piaţă valorică în mai 2011.

Agricola Bacău este caracterizată în primul rând prin diversitate şi prospeţine , fiind singurul furnizor din România care oferă pieţei interne cele mai multe categorii de produse:

• carne de pui refrigerată
• preparate şi specialităţi din carne fierte afumate
• salamuri crud- uscate
• semipreparate şi produse tip ready meal din carne şi vegetale
• ouă şi praf de ouă
Din Grupul Agricola Bacău fac parte: Agricola Internaţional SA, Salbac, SA, Europrod SA, Avicola Lumina- Constanţa SA, Aicbac SA, Comcereal SA, Suinprod Siret SA, Agricontruct SA, G.A. Nutriție Animală SA

Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola Bacău este acela de inovator, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor:
Agricola Bacău este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă.
Agricola Bacău este şi primul brand de carne de pui care şi-a asumat un demers de responsabilitate socială, lansând în anul 2006 conceptul BIOSECURIZAT prin care a explicat oamenilor cum se aplică un plan de biosecuritate, crescând încrederea populaţiei în carnea de pui autohtonă şi sensibilizând autorităţile în scopul luării unor măsuri necesare în momente grele.
În 2009, Agricola Bacău a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist , ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare – un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor.
În aprilie 2010, Puiul Antistres , comercializat în «tăviţa minune», unică în România, în care se şi găteşte, a reprezentat soluţia Agricola Bacău pentru gospodinele cu mai puţin timp liber.
În iulie 2010, Agricola Bacău a lansat Puiul Fericit , crescut în ferme mici, hrănit după o reţetă cu 80% porumb şi scos în aer liber, dedicat tuturor acelora care doresc să-şi amintească de gustul, culoarea şi savoarea puiului crescut la curte.
Agricola Bacău este şi primul producător de carne din România care, tot anul trecut, a lansat o platformă on-line – www.creatordepofta.ro , dedicată informării consumatorilor în ceea ce priveşte o alimentaţie sănătoasă şi gustoasă, completată de inedit: puiul de la Agricola Bacău a plecat într-o călătorie în lume, unde va descoperi arome şi reţete noi pentru toţi cei care iubesc gustul cărnii de pasăre. Astfel, patru reprezentanţi ai on-line-ului românesc, Bobby Voicu, Adrian Hădean, Cristian China şi Dan Silviu Boerescu, oferă gurmanzilor reţete de pui din întreaga lume.