O nouă imagine a Brandului AGRICOLA

 

Noua imagine a Brandului AGRICOLA este vizibilă în rafturi începând cu luna noiembrie pentru cca. 600 sku-uri din toate categoriile. AGRICOLA a demarat încă din 2018 proiectul de repoziționare și redesenare a brandului, ca urmare a unei ample cercetări în colaborare cu BrandTailors. Noul slogan al product-brandului AGRICOLA se intitulează «Împreună, la masă», iar toate categoriile de produse AGRICOLA au acum un concept de brand comun, unitar, definit în jurul esenței brandului: mâncare gătită, autenticitate și savoare. Poziționându-se în piață ca fiind ‘’suporterul mâncării gătite în stilul tău’’, AGRICOLA promite să readucă familiile de români în jurul meselor bogate și sănătoase.

 

 

 

 

“De peste 60 de ani AGRICOLA face parte din familiile românilor și le este alături la masă. În prezent, oferim o varietate bogată de mâncăruri gătite sau pentru gătit: carne de pasăre, mezeluri crud-uscate și fiert-afumate, semipreparate, ready-meals, ouă proaspete și lactate. Pe de altă parte, cele mai bune lucruri se întâmplă când suntem împreună – din toate năzuințele românilor, cea în care suntem alături de familie și prieteni este cea mai des întâlnită. Într-o lume plină de tehnologie care, din păcate, mai mult ne ține departe unul de celălalt, AGRICOLA crede în puterea oamenilor de a se strânge împreună și de a crea familii, grupuri și comunități” – apreciază Grigore Horoi, președintele Grupului AGRICOLA.

 

Noua imagine AGRICOLA va fi dezvăluită consumatorilor, clienților și partenerilor printr-o campanie de ATL care va demara în 2020. Dezvoltată pe baza unui concept creativ al Agenției WOPA sub sloganul ’’Cine mănâncă împreună rămâne împreună’, aceasta va fi susținută printr-o comunicare in-store și de PR.

 

“În cultura românilor, a găti pentru ceilalți înseamnă mai mult decât mâncare – este o formă de manifestare a afecțiunii, a generozității și a ospitalității noastre proverbiale. Iar când se adună familia în jurul mesei îmbelșugate este un moment de liniște, bucurie și un prilej de comunicare.”, declară Daniel Bitere, Director de Marketing Grup AGRICOLA.